Followers

selera kampung (24) review tempat makan (23) desserts (14) western (8) Cakes (7) ayam (5) side dish (5) ikan (4) nasi (4) sambal (4) biskut (3) lokasi (3) puding (3) kuih (2)

Thursday, October 3, 2013

Makan makan part.2 Restoran Pulau Ketam

Assalamualaikummmm..

Dah kata pemalas.. haruslah entry basi.. kejam ke idok.. haha ni bulan lepas..masanparents aku datang tuuu.. memang akan keluar makan punye.. haruslah bukak list JJCM kann..di mana nak makann.. hahaha.. ayat duta makanan gitu.. 

So disebabkan aku kerja dan pukul7 baru balik uma , makaaa makan malam sahaja la kita belanja ye..mueheheheh.. so ke Bukt Tinggi Klang.. alamat dia aku bagi kejap lagi ye.. gambar super banyak lah kan sebab aku taw readers suka tengok gambar.. hahaha lepas tu bagi caption kat gambar.. gambar tu pulak haruslah angle yang menggiurkan.. jangan angle terjerumus dalam pinggan kan.. 

Haa nampak x ...nampak x.. aku dapat baca fikiran korang nii muehehe sebab aku ponnn dua kali lima gituuu.. ok silakannn menonton gambar dan maaf.. aku derhaka kat diet akuuu cisss.. xtahannn sebab sedapppp sangatt!! Haha over~


Pilih ikan dan segala seafood.. aku nasihatkan xpayah order ayam ke telur ke..ko datang untuk makan seafood sahaja ok!


Scary mary sipot kaler ijau tu ok.. xtaw sipot apa.. macam lumut je wakakaka.. ok udang dan sotong dia super besar xde saiz kecik u have no choice!.. kena amek minima 300gm!


Pinggan orang diet tapi dah derhaka sebab makan nasi.. 
*mata pejam sambil telan dan menyesal kemudian hari*







Mak ngan ayah..selera betol makan.. sebab rasa kat sini different dengan restoran lain2..


Kenyang Alhamdulillah.. Ada masa anakanda belanja lagi yea.. semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki dan kesihatan yang baek.. loveee u bothh so ketat3!


Alamat:
33, Jalan Batu Nilam 4,
Bandar Bukit Tinggi 1,
41200 Klang,
Selangor, Malaysia.

 (kalau nampak bangunan cash converter restoran ni belakang dia)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ok selamat menjamu seleraa hahah saya dah kenyangg..
(ending cam melarikan diri)

No comments: